logo + huisstijl

Een huisstijl begint altijd met een logo, dit is de basis, je gaat het overal, waar het maar een beetje mogelijk is, op plakken dat wat ermee te maken heeft. Het is belangrijk dat het er goed uitziet en dat mensen het onthouden, jouw boodschap overbrengt en meest belangrijk: dat jij er blij van wordt. Logo ontwerpen kunnen in elke vorm of formaat en misschien heb je zelf ook meerdere versies nodig (denk aan een lange banner voor een website en vierkant als icoon).

Heb je een beperkt budget? Neem dan een kijkje bij de kant en klare logo ontwerpen. Dit zijn ongebruikte ontwerpen van voorgaande projecten, dus verkrijgbaar voor een fijne prijs.


WEBSHOP pakket

Verkoop je spullen op het internet in een webshop? Of ben je dat van plan? Speciaal voor jou bied ik een starterspakket aan met alles wat je nodig hebt om aan de slag te gaan. Ook heel geschikt als je een restyling nodig hebt en alles in één keer aangepast wil hebben.

Pakket
Algemeen Logo (en Icoon), Social media set (FB + TW banner en profiel foto), Visitekaartje en 'Bedankt voor je bestelling' kaartje. Voor de shop Banner, Social media icoontjes, Fav icoon en Verzendkosten/betaalmogelijkheden illustratie. Kijk hier voor meer informatie.


Flyer & Promo (ansicht)kaart

Een flyer is een goedkope manier om je bedrijf of shop te promoten. Trek de aandacht op een sale of laat ze gewoon weten dat je er bent. Belangrijk is dat het ontwerp goed is, zodat mensen het niet meteen weggooien. Een goed alternatief voor een flyer is een kaartje, want echte post is zoveel leuker.


Banner

Wanneer je een website of blog hebt, heb je een banner nodig. Dit staat bovenaan de browser en moet in één oogopslag de aandacht van de bezoeker trekken.


social media

Als je een bedrijf of shop hebt, kun je er niet omheen om ook een online aanwezigheid te hebben. Een fijne manier om het te promoten, is social media. Dit moet hetzelfde gevoel als je website hebben, binnen de restricties van hun template.


allerlei

Als je je bedrijf promoot, is het belangrijk dat het bij je uitstraling, assortiment en doelgroep past, elk bedrijf heeft zijn eigen middelen.

Dit zijn alleen een paar voorbeelden, afhankelijk van je budget, zijn de mogelijkheden eindeloos (en zelfs met een gelimiteerd budget zijn er altijd wel creatieve oplossingen). Wil je een keer brainstormen over een originele manier om je bedrijf te promoten? Email me en dan kijken we er samen naar!